پنج شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٦
رئیس‌جمهور محترم و همه‌ی کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید میکنم که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ئی از این خط مستقیم غفلت نکنند. رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویتها، برخورد با فساد و با آسیبهای اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد. مقام معظم رهبری
منو اصلی
عنوان
مقالات
 فرم دريافت انتقادات و پيشنهادات
 سامانه اتوماسيون اداري
 سامانه پست الكترونيكي

 كتابخانه ديجيتال

فرم شكايت يا درخواست مردمي

 

ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
صفحه اصلي > معرفي > رسيدگي به شكايات 
رسيدگي به شكايات

  وظايف پاسخگويی به شکايات:

 

v دريافت شکايات شفاهی و راهنمايی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه، جهت رسيدگی درجا و پاسخگويی سريع، دقيق و قوی به شاکی از طرف مسئولين تمامی واحدهای تابعۀ دانشگاه.

 

v دريافت کتبی شکايات مردم (مراجعين) و پرسنل از واحدها، کارکنان و مديران و همچنين شکايات نهادها و واحدهای نظارتی(ضمن ارائه مستندات مربوطه و اخذ شکایت از سامانه ثبت شکایات مردمی از سایت اداره بازرسی.

 

v بررسی و تحقيق پيرامون صحت و سقم موضوع شکايات و پيگيری تا اخذ نتيجه به منظور پاسخگويی به شاکی.

 

v پيگيری و اخذ نظرات و پيشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکايات واصله به منظور رسيدگی و اعلام پاسخ به شاکيان.

 

v جمع بندی شکايات در مقاطع زمانی سه ماهه و حتی المقدور تجزيه و تحليل علل بروز شکايات و ارائه گزارش به رياست دانشگاه.

 

v پيگيری گزارشهای تهيه شده جهت مديران ارشد و رياست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتيجه از طرف مسئولين مربوطه.

 

v   پيگيری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکيان.

 

 

بازگشت

طراحي و اجرا : اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات  دانشگاه علوم پزشکی همدان

 Copyright © 2012 Hamedan University of Medical Scinces - All rights reserved