پنج شنبه ٠٨ تير ١٣٩٦
رئیس‌جمهور محترم و همه‌ی کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید میکنم که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ئی از این خط مستقیم غفلت نکنند. رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویتها، برخورد با فساد و با آسیبهای اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد. مقام معظم رهبری
منو اصلی
عنوان
مقالات
 فرم دريافت انتقادات و پيشنهادات
 سامانه اتوماسيون اداري
 سامانه پست الكترونيكي

 كتابخانه ديجيتال

فرم شكايت يا درخواست مردمي

 

ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
صفحه اصلي > فرم نيازها و انتظارات مشتريان 
فرم نيازها و انتظارات مشتريان

امام صادق(ع) فرمود:

به خدا و محمد و علي ايمان نياورده است كسي كه در هنگام نياز برادر مؤمنش با خوشرويي با او برخورد نكند؛ پس اگر توان دارد احتياج او را شخصا برطرف نمايد و اگر قادر نيست با كمك ديگري مشكل او را حل كند؛ اگر نسبت به تقاضاي برادر مؤمني بي تفاوت باشد و به درخواست او عمل نكند پس بين ما و او ولايتي نخواهد بود. (بحارالانوار، ج57، ص671)

مراجعین محترم

با سلام، پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار گرفته است به منظور بررسی میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات ارائه شده در دانشگاه علوم پزشکی ، بیمارستانها و حوزه های تابعه است.

لذا خواهشمند است ضمن پاسخگویی دقیق ما را در ارائه خدمت بهتر به مراجعین یاری فرمایید.

اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و صیانت از حقوق شهروندی به شماره 32533950 و سامانه ثبت شکایات مردمی به آدرس http://bazrasi.umsha.ac.ir/ آماده پاسخگویی به شما می باشد.

امام صادق(ع): مؤمنان خدمتگزار يكديگرند. گفتم چگونه؟ فرمود: به يكديگر فايده و سود مي رسانند. (كافي، ج2، ص167)

از همکاری شما سپاسگزاریم

ثبت نظرسنجی

بازگشت

طراحي و اجرا : اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات  دانشگاه علوم پزشکی همدان

 Copyright © 2012 Hamedan University of Medical Scinces - All rights reserved