۱- چگونه می توانم گزارش یا شکایات خود را به صورت غیر حضوری در اداره بازرسی دانشگاه ثبت نمایم؟
به دو صورت حضوری و غیر حضوری این عمل انجام میگیرد که روند انجام کار در قسمت میز خدمت سایت به آدرس
https://bazrasi.umsha.ac.ir قرار دارد .
شما می توانید با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی همدان به آدرس
https://bazrasi.umsha.ac.ir نسبت به ثبت شکایات خود اقدام نمایید
۲- چگونه میتوانم شکایت خود را پیگیری نمایم؟
به دو صورت حضوری و غیر حضوری این عمل انجام میگیرد که روند انجام کار در قسمت میز خدمت سایت به آدرس https://bazrasi.umsha.ac.ir قرار دارد .
شما می توانید طی تماس تلفنی به شماره 08131314025 نسبت به پیگیری شکایت خود و نام و شماره تماس کارشناس خود اطلاع کسب کنید .
۳- نحوه شکایت از پزشکان چگونه است ؟
شما می توانید برای ارائه شکایت خود به معاونت درمان دانشگاه ،سازمان نظام پزشکی ،شورای حل اختلاف یا دادسرای جرائم پزشکی مراجعه نمایید .
4- شکایت در زمینه مسائل بهداشتی را به کجا گزارش دهم؟
تماس تلفنی با سامانه الکترونیکی ۱۹۰،مراجعه حضوری یا تلفنی به مراکز بهداشت همدان و شهرستان .