وظایف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات
دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه، جهت رسیدگی درجا و پاسخگویی سریع، دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعۀ دانشگاه.
دریافت کتبی شکایات مردم (مراجعین) و پرسنل از واحدها، کارکنان و مدیران و همچنین شکایات نهادها و واحدهای نظارتی(ضمن ارائه مستندات مربوطه و اخذ شکایت از سامانه ثبت شکایات مردمی از سایت اداره بازرسی.
بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی.
پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
جمع بندی شکایات در مقاطع زمانی سه ماهه و حتی المقدور تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه.
پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه.
پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان.