زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ

وظایف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات

 

دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه، جهت رسیدگی درجا و پاسخگویی سریع، دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعۀ دانشگاه.

دریافت کتبی شکایات مردم (مراجعین) و پرسنل از واحدها، کارکنان و مدیران و همچنین شکایات نهادها و واحدهای نظارتی(ضمن ارائه مستندات مربوطه و اخذ شکایت از سامانه ثبت شکایات مردمی از سایت اداره بازرسی.

 بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی.

 پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.

 جمع بندی شکایات در مقاطع زمانی سه ماهه و حتی المقدور تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه.

 پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه.

    پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان.

 

 

آدرس ارتباط با ما
نظرسنجی سایت بازرسی
آمار بازدید سایت بازرسی
تعداد بازدیدکنندگان امروز 86
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 38676
تعداد کاربران بر خط 0